Pliusai
Puikios valdymo savybės
Plati siūloma variklių gama
Gerai išlaiko savo vertę
Minusai
Nepatikimi benzininiai 1.6 ir 2.0 varikliai
Dažnos detalių vagystės
Nėra talpiausias savo klasėje
BMW 3 serijos buvo pristatytos 7 kartos, pirmosios kartos buvo vadinamos kodiniu žymėjimu „E“, kaip E21, E30, E36, ir kitos. Tačiau šiandieną yra apžvelgiama 6-oji karta pavadinta „F“ serija, kurios kodinis pavadinimas yra „F31“ ir buvo gaminamas nuo 2012 metų, o atnaujintas 2015 metais.
Šios kartos BMW Jums siūlo 3 kėbulo tipus sedanas, universalas ir grand turismo, kuris yra tarpinis variantas tarp hečbeko ir universalo.
BMW gali jums pasiūlyti gan plačią variklių gamą, nuo 2 l iki 3 l darbinio tūrio dyzelinius variklius, kurie generuojančius nuo 85 kW iki 230 kW. Taipogi bendzininius variklius nuo 1.5 l iki 3 l darbinio tūrio, kurie generuoja nuo 85 kW iki 240 kW.
Na ir svarbu nepamiršti hybrid versijos kuri turi 185kw, bei sportinė M3 versija, kuri turi 320kw.
Longo vartotojų populiariausi variklių pasirinkimai :
- Dyzelinis 2.0 l, 120 kW
- Dyzelinis 2.0 l, 135 kW
BMW 3 serija patenka į TOP20 mūsų pardavimuose.
Visi šie modeliai turėjo lengvo lydinio ratlankius bet kurioje versijoje. Žibintai šiems modeliams yra nuo paprastų halogeninių iki pilnai LED adaptyvių žibintų. Papildomoje įrangoje galima gauti ir M-Sport paketą, kuris gali pasiūlyti Jums agresyvesnius bamperius ir slenksčius su sportiškesnėmis linijomis.
Atsisėdus į automobilio vidų, iškarto yra juntamas Premium klasės segmento pojūtis, visos medžiagos tvirtos ir malonios lietimui. Gausesnėje komplektacijoje būdavo galima gauti netgi 8.8 colio multimedijos ekraną, ambient light salono apšvietimą, bei kitų papildomų funkcijų tokių kaip pilnai LED prietaisų skydelis ir panašiai.
Kalbant apie sėdynių medžiagas, variantai būdavo nuo paprastų medžiaginių iki mūsų šiandienai turimų pilnai odinių recaro sėdynių, tačiau dar galima gauti ir pilnai elektra valdomas šildomas sėdynes.
Gale yra pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai, tačiau čia reikalus gali pagadinti panoraminis stoglangis, kadangi lubos pamažėja keliais centimetrais. Šios kartos BMW buvo patobulintas dėl vietos kojoms, tad jos gali pasiūlyti daugiau. Kalbant apie automobilio priekį, vietos tikrai pakanka, netgi ir aukštesnio ūgio žmonėms.
Bagažinės talpa: Sedanas
Sedano tipo kėbule galime rasti iki 480 l bagažinės tūrio.
Bagažinės talpa: Universalas
Universalo tipo kėbule galime rasti iki 495L tūrį. Tačiau jeigu jums šio tūrio nepakanka, jį galima padidinti iki 1500L atlenkus galines sėdynes.
Jeigu vairavote senesnės kartos BMW, tad valdymas multimedijos nėra kardinaliai pasikeitęs. Esminiai skirtumai tai pasikeitusios grafikos, bei prisidėjo papildomų funkcijų. Standartinėje komplektacijoje turime 6.5 colio ekraną, o gausesnėje komplektacijoje galite gauti 8.8 colių ekraną su lietimui jautriu ekranu.
Gausesnėje įrangoje gausite papildomas funkcijas tokias kaip - Apple CarPlay, Android Auto (su ScreenMirroring funkcija) ir daug kitų papildomų funkcijų.
Automobilio valdymas puikus, automobilis dinamiškas ir manevringas tačiau ir pakankamai komfortiškas. Garso izoliacija automobilije taipogi yra puiki, tad netgi ir ilgoje kelionėje Jūsų neišvargins.
Vairas tikslus, į posūkius net ir siauriausius įvažiuosite tikrai greitai, sklandžiai ir patogiai, tad to sportiško vairavimo prieskonio tikrai netrūksta.
Pakaba standi, tačiau pakankamai komfortiška. Tačiau jeigu pasirinksite automobilį su M-SPORT komplektacija, arba su didesniais lengvo lydinio ratlankiais, tai užmiestyje gali būti kiek nepatogu važiuoti.
Pavarų dėžė
Pavarų dėžės buvo kelių tipų, 6 pavarų mechaninė dėžė, 8 pavarų automatinė pavarų dėžė.
Degalų sąnaudos
Vidutinės degalų sąnaudos pagal prietaisų skydelį buvo 5,4 l / 100 km. Tačiau kaip ir visada tai priklausys nuo variklio darbinio tūrio, pavarų dėžės tipo bei Jūsų vairavimo stiliaus.
Panašių automobilių apžvalgos
Jei galime Jums padėti betkuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!