Volvo V40

Volvo V40 tinka ir jauniems, ir seniems, nedidelėms šeimoms, ir neramiems verslininkams! Elegantiškas ir minimalistinis stilius, bei labai patogus važiavimas patenkins kiekvieno poreikius.

https://images.prismic.io/longo-lt/4af66ef9-15e1-4e65-97d2-681ec35df558_g22zfkouqphspezqihl0.jpg?auto=compress,format

Pliusai

Įspūdingas saugos priemonių rinkinys

Gera interjero kokybė

Išskirtinis stilius

Minusai

Pasenusios informacijos ir pramogų sistemos

Vidutiniokiška vairavimo patirtis

Prasta garso izoliacija

Volvo V40 video apžvalga

Apie Volvo V40

V40 buvo automobilis, kuris pakeitė "Volvo" sėkmės kryptį moderniaisiais laikais. Jis buvo pristatytas 2012 m., tačiau Volvo užtruko iki 2016 m., kol šio automobilio inžinerija iš tiesų tapo nepriekaištinga. V40 yra kompaktiškas 5 durų hečbekas, pelnęs daugybę apdovanojimų dėl ypatingo saugumo, ir buvo vienas populiariausių Volvo modelių, iki kol 2019-tais metais jo gamyba buvo nutraukta.

Volvo V40 siūloma tik hečbeko versija, tačiau 2012 m. pabaigoje buvo pristatyta ir Cross country versija. Pastaroji turi 40 mm didesnę prošvaisą ir kitas Cross Country ypatybes suteikiančias automobiliui didesnes pravažumo galimybes.

Volvo V40 galite rinktis iš 6 pagrindinių apdailos variantų: Base, Kinetic, Momentum, Summum, R-Design ir Inscription.

Volvo V40 varikliai

Pradedant eksploatuoti buvo siūlomi keturi varikliai: du benzininiai varikliai - 1,6 l EcoBoost I4 ir 2,5 l Volvo B525 I5, ir du dyzeliniai varikliai - 1. 6 l PSA Peugeot Citroën / Ford Duratorq engine variklis, išvystantis 115 AG ir išmetantis tik 94 g/km CO2 ir 2,0 l I5 Volvo dyzelinis variklis.

Nuo 2014 m. Volvo į V40 pradėjo montuoti savo pačios sukurtus Drive E (VEA) dyzelinius ir benzininius variklius. o nuo 2015 m. sausio mėnesio, šie varikliai montuojami į naująjį V40 D4 ir V40 T5 vietoj ankstesnių penkių cilindrų variklių.

Variklių pasirinkimas

Dyzeliniai:

- D2 maksimalus greitis 190 km/h (0-100 km/h 10,5 s);

- D3 maksimalus greitis 210 km/h (0-100 km/h 9,6 s);

- D4 (177 AG) maksimalus greitis 220 km/h (0-100 km/h 8,6 s)

- D4 (190 AG) maksimalus greitis 230 km/h (0-100 km/h 7,4 s)

Benzininiai:

- T2 maksimalus greitis 190 km/h (0-100 km/h 9. 8 s);

- T3 maksimalus greitis 210 km/h (0-100km/h 210km/h);

- T4 maksimalus greitis 220km/h (0-100km/h 8,7 s)

- T5 (213 AG) maksimalus greitis 230km/h (0-100km/h 6,9 s);

- T5(245 AG) maksimalus greitis 240km/h (0-100km/h 6,3 s);

- T5 (254 AG) maksimalus greitis 250km/h (0-100km/h 6,1 s)

Volvo V40 įrengimas

Išorės apdaila

Volvo V40 visada buvo gerai atrodantis šios klasės automobilis, todėl tokie konkurentai kaip Audi A3 ir 1-os serijos BMW atrodė labai konservatyviai. Dėl šios priežasties 2016 m. facelift paketo pakeitimai buvo subtilūs – tik dizaino pakeitimai, kuriais V40 labiau priartintas prie naujesnių "Volvo" modelių. Taip Volvo V40 įgavo naują veidą su išskirtinėmis priekinėmis grotelėmis su naujuoju Volvo logotipu ir Thor's Hammer priekiniais žibintais, pirmą kartą matomais 90 serijoje.

Dėl kai kurių ryškesnių spalvų ir mažesnių ratų V40 gali atrodyti šiek tiek stambus, tačiau kita vertus, didesni ratai gadina važiavimo kokybę, o ryški spalva padidina saugumą kelyje.

Volvo V40 Salonas

"Volvo" puikiai išpildė V40 interjero išdėstymą ir funkcijas. Plūduriuojanti centrinė konsolė atrodo tvarkingai, o už jos yra vietos daiktams laikyti. Nors valdikliai išdėstyti gerai ir suprojektuoti atsižvelgiant į vairuotojo saugumą, vis dėlto atrodo, kad jie šiek tiek perkrauti mažais mygtukais, kuriais ne visada lengva naudotis.

Prie šiek tiek per didelio vairo gali prireikti priprasti, tačiau, nepaisant to, vairavimo vieta yra puiki. Bendras interjero įrengimas ir apdaila yra labai geri ir atrodo kokybiškai pagaminti. Salone jaučiamas prabangus ir aukščiausios klasės interjeras. Sėdynės gaminamos iš skirtingų medžiagų, pradedant paprastomis sėdynėmis su medžiaginiais apmušalais ir baigiant AGR sėdynėmis - ergonomiškomis sėdynėmis su oda, elektriniu judesiu, atmintimi ir šildymu.

"Volvo" pelnytai garsėja puikia stereofonijos kokybe, ir V40 nėra išimtis. Net standartinė "High Performance Sound" garso sistema pasižymi puikiu gyliu, raiškumu ir aiškumu.

Erdvė automobilyje

Didelėse ir patogiose priekinėse sėdynėse yra daug vietos. Tiek vairuotojui, tiek priekiniam keleiviui vietos kojoms ir galvai yra daugiau nei užtektinai. Pirštinių dėtuvė ir durų dėtuvės yra didelės, už centrinės konsolės yra daiktadėžė, taip pat puodelių laikikliai po vidurine galine sėdyne.

Volvo V40 vadinamas penkių vietų automobiliu, tačiau iš tiesų jo galinės sėdynės labiau tinka dviem, o ne trims žmonėms. Galinės sėdynės yra didesnės nei kai kuriuose kituose automobiliuose, todėl jose sėdintys keleiviai turi daugiau vietos pečiams ir gali lengviau matyti geriau. Minusas tas, kad vidurinė galinė sėdynė yra gana siaura.

Pasirenkamas panoraminis stoglangis šiek tiek sumažina galinę erdvę galvai. Taip pat, nuožulni stogo linija gali pabloginti matomumą iš galo, ypač kai galiniai galvos atlošai yra vertikalioje padėtyje. Jei tikėtina, kad gale nuolat vešite aukštus keleivius, galbūt jums labiau tiks kiti modeliai.

Bagažinės talpa

Kaip bebūtų keista Volvo automobiliui, V40 nėra pats talpiausias savo klasėje. Maža bagažinė, kurios 324 litrų talpa yra gerokai mažesnė nei 380 litrų talpos Volkswagen Golf ir 365 litrų talpos Audi A3. Net stilingojo A klasės Mercedes bagažinės talpa yra 370 litrų.

Nuleidus sėdynes, V40 bagažinės erdvė padidėja iki 1032 litrų, tačiau ji būtų didesnė, jei sėdynės būtų visiškai plokščios.

Multimedija

Standartiškai Volvo V40 turi DAB radiją, Bluetooth ir paprastą 5,0 colių spalvotą ekraną, kuris valdomas sparčiaisiais mygtukais „sklandančiame“ prietaisų skydelyje. Tačiau brangesnėse komplektacijose galima įsigyti patobulintą 7,0 colių ekraną ir palydovinę navigaciją, nors ši įranga gali būti pasirenkama ir pigesnėse komplektacijose.

Iš tikrųjų, kad ir kokią sistemą pasirinktumėte, ja naudotis nėra lengva. Ant prietaisų skydelio tiesiog per daug mygtukų, o rasti reikiamą yra sudėtinga važiuojant. Taip pat dar galime pridėti painią meniu struktūrą, paprastą ekrano grafiką ir Apple CarPlay ar Android Auto parinkčių nebuvimą.

Volvo V40 kelyje

Buvo laikas, kai Volvo V40 atrodė gana dinamiškas, tačiau, kadangi tai vienas seniausių Volvo modelių, konkurentai pažengė į priekį ir paliko jį už nugaros. V40 važiuoklė sukurta Ford Focus pagrindu, ir tai yra labai gera pradžia važiavimo ir valdymo srityje, net ir aukščiausios klasės automobiliui. Pakaba šiek tiek sušvelninta, siekiant suteikti daugiau atsipalaidavimo ir lengvumo, ir šie bandymai buvo sėkmingi. Tik pačios nemaloniausios ir didžiausios duobės gali sutrikdyti Volvo V40 ramybę. Tiesa, jis nėra toks vikrus kaip Focus, tačiau sukibimas su kelio danga yra stiprus, kėbulo posvyris gerai suvaldomas, o vairo mechanizmas yra jautrus, gerai subalansuotas ir tikrai tikslus.

Nors vairo mechanizmas gerai subalansuotas, jis ne itin patrauklus. Tas pats pasakytina ir apie komfortą. Važiuojant su mažiausiais lengvojo lydinio ratlankiais, Volvo V40 yra tikrai malonus, tačiau modeliai su didesniais ratlankiais ir standesne sportine pakaba, pavyzdžiui R-Design modelis, jaučiasi gana kietas ir kartais trūkčioja.

Dėl mažo galinio lango šiek tiek trūksta galinio vaizdo, tačiau Volvo V40 turi galinio vaizdo kameras, parkavimo jutiklius, aklosios zonos perspėjimo sistemą ir labai gerą miesto saugumo sistemas, kurios kompensuoja šį minusą.

Pavarų dėžė

Volvo V40 siūlo 6 pavarų mechaninę, 6 pavarų "powershift" ir "geartronic" automatinę pavarų dėžę.

Skirtumas tarp "Powershift" ir "Geartronic" - "Powershift" automatinė pavarų dėžė variklio varomąją jėgą varantiesiems ratams perduoda dvigubais mechaniniais sankabos diskais, priešingai nei "Geartronic", kurioje naudojamas hidraulinis sukimo momento keitiklis.

Važiuojant intensyviu eismu dviguba pavarų dėžė gali perkaisti, todėl reikia atvėsinti veikiantį variklį.

Išlaikymas

Svarbiausi dalykai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį perkant naudotą Volvo V40 yra kėbulo detalės, centrinio užrakto sistema, miesto saugos sistema ir kruizo kontrolė. Dažnai pasitaiko problemų dėl aušinimo skysčio nuotėkio, galinių žibintų ir oro pagalvių.

Degalų sąnaudos priklauso nuo skirtingų variklių tipų, apdailos lygių, vairavimo stiliaus ir pavarų dėžės, tačiau vidutiniškai mieste sunaudosite apie 5,5 l/100 km, 4 l/100 greitkelyje, 4,5-5 l/100km kombinuotu stiliumi.

Išmetamas CO2 skirtingiems varikliams:

- 1.6 D2 - 94 g/km;

-  1.6 T2 - 124 g/km;

- 1.6 T2 - 124 g/km;

- 1.6 T3 - 125g/km;

- 1.6 T4 - 129-149 g/km;

- 2.0 D2 88 kW - 94-101 g/km;

- 2.0 D3 110kW - 85-136 g/km;

- 2.0 T2 and T3 127 g/km;

- 2.0 T4 - 174 g/km;

- 2.0 T5 - 174 g/km

Surask savo sekantį automobilį.

Panašių automobilių apžvalgos

Jei galime Jums padėti betkuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!