Volvo V60

Volvo V60 yra gerai žinomas kaip praktiškas šeimyninis automobilis tinkamas komfortiškoms, ilgoms kelionėms.

https://images.prismic.io/longo-lt/2e753aeb-58b5-4163-9670-89fc02fd397e_gg635ybhk506xfmgv063+%281%29.jpg?auto=compress,format

Pliusai

Puiki keleivių ir bagažinės erdvė atsižvelgiant į dydį

Išmanus interjeras

Malonus važiavimo ir valdymo balansas

Minusai

Prasta garso izoliacija važiuojant dideliu greičių

Sudėtinga informacinė ir pramoginė sistema

Ne toks smagus kaip 3-čios serijos BMW Touring

Volvo V60 video apžvalga

Apie Volvo V60

Volvo V60 yra kompaktiškas "Volvo Cars" gaminamas universalas. Pirmą kartą automobilis buvo išleistas 2010 m. rudenį, 2013-2014 m. buvo atnaujintas, o nuo 2018 m. išleista antroji modelio karta. 2013 m. Volvo V60 Plug-in Hybrid buvo vienas iš trijų finalininkų, dalyvavusių konkurse „Pasaulio metų ekologiškas automobilis“.

Volvo V60 kėbulo tipas - universalas.

Abi Volvo V60 kartos turi Cross Country variantą turintį kiek didesnį pravažumą. Įvairiose šalyse apdailos lygiai vadinami skirtingai, tačiau pagrinde skirstomi į Kinetic, Momentum, Summum, Ocean Race, R-Design.

2-osios kartos apdailos lygiai: Momentum, Core, Plus, Ultimate, R-Design, Inscription.

Volvo V60 varikliai

Pirmosios kartos Volvo siūlo platų benzininių (daugiau nei 10) ir dyzelinių (daugiau nei 10) variklių asortimentą. Benzininių variklių galia svyruoja nuo 90 kW iki 270 kW (Polestar), o dyzelinių - nuo 84 kW iki 171 kW (Polestar). Pirmosios kartos Volvo V60 taip pat siūlo 3 hibridinius variklius (dyzelinis ir elektrinis), kurių galia iki 162 kW + 51 kW, nuvažiuojamas atstumas iki 50 km.

Antrosios kartos Volvo V60 siūlo šiek tiek mažiau variklių variantų. Benzininio variklio galia prasideda nuo 120 kW ir tęsiasi iki 228 kW. Taip pat liko tik 3 dyzeliniai varikliai, kurių galia nuo 110kw iki 145kw, bet Volvo pasiūlė daugiau hibridinių variklių (benzinas/elektra), kurių galia nuo 250kw iki 335kw, o nuvažiuojamas atstumas iki 55km.

Visi hibridiniai modeliai turi AWD pavarą.

Populiariausi variklių pasirinkimai yra:

- 1.6 D2 (84 kW) - maksimalus greitis 190 km/h (0-100 km/h 11,3 s);

- 2.0 D2 (88 kW) - maksimalus greitis 195 km/h (0-100 km/h 11,5 s);

- 2.0 D3 (110 kW) - maksimalus greitis 210 km/h (0-100 km/h 9,1 s);

- 2.0 D4 (140 kW) - maksimalus greitis 225 km/h (0-100 km/h 7,7 s);

- 2.4 D6 PHEV (158 kW) - maksimalus greitis 230 km/val. (0-100 km/val. - 6,1 s);

- 2.4 D6 PHEV (162 kW) - maksimalus greitis 230 km/val. (0-100 km/val. - 6,0 s).

- 2-os kartos 2.0 D3 (110 kW) - maksimalus greitis 205 km/val. (0-100 km/val. - 9,9 s);

- 2.0 D4 (140 kW) - maksimalus greitis 220 km/val. (0-100 km/val. - 7,9 s).

Išorės apdaila

Kiekvienoje versijoje montuojami didelio intensyvumo LED priekiniai žibintai, taip pat galimi adaptyvieji LED priekiniai žibintai.

R-Design skirtas tiems, kurie nori kažko sportiško, nes turi pažemintą pakabą, didesnius (18 colių) lengvojo lydinio ratlankius ir blizgius juodus eksterjero elementus.

Inscription yra dar prabangesnis modelis, kurio viduje yra medžio intarsijos, išorėje gausu chromo detalių, o Pro modelyje pridedami 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Volvo V60 Salonas

Volvo išgarsėjo kaip turintis vieną iš geriausiai atrodančių interjerų rinkoje, ir V60 nesiskiria nuo jo. Turi puikią vairuotojo poziciją, kuri yra geresnė už Audi A4 Avant ir Mercedes C-Class Estate universalo poziciją, nes šių dviejų konkurentų automobiliuose pedalai yra pasislinkę į priekį, o kojų erdvėje yra iškilimas.

V60 automobilyje sėdite puikiai prigludę prie vairo ir pedalų, o patogus porankis yra duryse ir tarp priekinių sėdynių. Paaukštinta centrinė konsolė ir gerai paminkštinti durelėse sumontuoti porankiai taip pat puikiai tinka ilgoms kelionėms.

Visose versijose yra didelis vairo aukščio ir pasiekiamumo reguliavimo diapazonas, o atraminė vairuotojo sėdynė turi juosmeninės dalies reguliavimą, todėl tikrai rasite patogią poziciją.

Kiekviename Volvo V60 įrengtas 12,3 colio ekranas, kuriame vietoj tradicinių analoginių ciferblatų rodomi skaitmeniniai rodmenys. Skaitmeniniai Volvo prietaisai nėra tokie lengvai konfigūruojami kaip Audi virtualusis prietaisų skydelis, tačiau jie vis tiek pateikia daug naudingos informacijos. Papildomai galima įsigyti priekinį ekraną.

Šalia skaitmeninių prietaisų, prietaisų skydelio centre, yra 9,0 colių portretinio stiliaus informacinių ir pramoginių technologijų ekranas. Jame rodoma dauguma automobilio funkcijų, įskaitant klimato kontrolės valdiklius.

Erdvė automobilyje

Pasirenkamas panoraminis stiklinis stoglangis apšviečia saloną saulės spinduliais. Tai nėra labai blogai, tačiau jei jūsų ūgis gerokai viršija šešias pėdas, apie tai reikėtų pagalvoti prieš pateikiant užsakymą. Be jos, priekyje yra daug vietos taip pat. Daug daiktadėžių - daugybė dėtuvių, skyrių, nors durelėse esančios daiktadėžės šiek tiek mažos.

Bagažinės talpa:

Standartinės elektra valdomos bagažinės durys atsidaro ir, kai galinės sėdynės pakeltos, po daiktadėže atsiveria 529 litrų erdvė. Įspūdinga tai, kad bagažinės erdvė yra tokia pati ir įkraunamose hibridinėse versijose, o tai pasitaiko retai. Nuleidus galines sėdynes bagažinės tūris yra 1364 litrai. Sėdynės sulankstomos visiškai lygiai prie grindų, todėl prie priekinių sėdynių galima važiuoti tiesiai, be jokių briaunų.

Multimedija

Įrangoje yra palydovinė navigacija, DAB radijas, Bluetooth ir 10 garsiakalbių stereogarsiakalbis. Tačiau reikia pridėti Apple CarPlay / Android Auto, kuri yra standartinė pagrindinių konkurentų įranga, o belaidis telefono įkrovimas yra dar viena papildoma funkcija.

Taip pat galima palyginti nebrangiai įsigyti Harman Kardon 13 garsiakalbių ir 600 vatų stereofoninę sistemą, tačiau jei esate hi-fi mėgėjas ir pasiruošęs išleisti daugiau už Bowers and Wilkins 1100 vatų sistemą, pamatysite, kad garso kokybė yra viena geriausių lyginant su bet kuriuo konkurentų automobili.

Volvo V60 kelyje

Užuot bandęs pasivyti BMW 3 serijos Touring vairavimo dinamiką, V60 laikosi ramesnio požiūrio. Jis tylus, patogus ir laisvas, net ir važiuojant pasirinktinai komplektuojamais 19 colių ratais.

V60 saugiai ir užtikrintai įveikia posūkius, tačiau nesijaučia tokio jausmo, kokį 3 serijos automobiliui suteikia vairas ir važiuoklė. Jei pasirenkate standartinę važiuoklės komplektaciją ir 17 arba 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, šis automobilis puikiai suderina važiavimo komfortą ir puikų valdymą.

Didesnius 19 colių ratlankius geriausia derinti su sportiškesne R-Design modelių pakaba, nes kai kuriuose V60 modeliuose sumontuoti adaptyvūs amortizatoriai negali gerai susidoroti su vertikaliais judesiais.

V60 priekinio stiklo statramsčiai nėra per stori ir nėra didelių aklųjų zonų. Galiniai langai užtikrina geresnį matomumą nei plastiškesnė Audi A4 Avant galinė dalis, o jei pasirenkate papildomą Seat Pack paketą, gaunate elektra sulankstomus galinius galvos atlošus. Galbūt tai skamba beprasmiškai, tačiau vienu mygtuko paspaudimu nuleidžiami galiniai galvos atlošai leidžia dar geriau matyti važiuojant atbuline eiga.

Priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai yra standartinė visų modelių įranga (galinio vaizdo kamera ir 360 laipsnių kamerų sistema yra papildoma įranga).

Pavarų dėžė

Automatas

Pirmosios kartos Volvo V60 siūlo 6 arba 8 bėgių automatinę pavarų dėže. Tuo tarpu antrojoje kartoje liko tik vienas, 8 pavarų pasirinkimas.

Mechaninė

Tiek pirmoji, tiek antroji Volvo V60 karta siūlo 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę.

Išlaikymas

Ekonomiškumo žvaigždės - keturiais ratais varomi T6 ir T8 prie elektros tinklo prijungiami hibridai. Tačiau tai priklauso nuo to, ar reguliariai juos įkrausite ir pasinaudosite 55 km nuvažiuojamu atstumu tik elektra.

Kalbant apie kuro sąnaudas, priklausomai nuo pasirinkto variklio ir vairavimo stiliaus, realus vidutinis degalų sunaudojimas yra apie 5-6l/100 Km.

Vidutinės degalų sąnaudos (gamintojo duomenimis):

Pirmoji karta:

- 1,6 D2 84 kW - 4,5 l/100 Km;

- 2,0 D2 88 kW - 3,7 l/100 Km;

- 2,0 D3 110 kW - 4 l/100 Km;

- 2,0 D4 140 kW - 4 l/100 Km;

- 2,4 D6 PHEV 158 kW - 1,8 l/100 Km (Hybridas);

- 2,4 D6 PHEV 162 kW - 1,8 l/100 Km (Hybridas).

Antroji karta:

- 2.0 D3 110kw - 4,3 L/100 Km;

- 2.0 D4 140kw - 4,5 L/100 Km.

CO2 Išmetimas

Pirmoji karta:

- 1,6 D2 84kw - 119 g/Km;

- 2,0 D2 88kw - 98 g/Km;

- 2,0 D3 110kw - 105 g/Km;

- 2,0 D4 140kw - 104 g/Km;

- 2.4 D6 PHEV 158kw - 48 g/Km; (Hybridas);

- 2.4 D6 PHEV 162kw - 48 g/Km (Hybridas).

Antroji karta

- 2.0 D3 110kw - 114 g/Km;

- 2.0 D4 140kw - 117 g/Km.

Suraskite savo sekantį automobilį.

Panašių automobilių apžvalgos

Jei galime Jums padėti bet kuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!