Naudotų automobilių pardavėjas „Longo Group“ pirmąjį pusmetį užbaigė rekordiniu 84% augimu

Didžiausias naudotų automobilių pardavėjas Baltijos šalyse „Longo Group“ AS įspūdingai užbaigė pirmąjį metų pusmetį.

„Nepaisant pasaulinių iššūkių, tokių kaip Covid-19 pandemija, lūžinėjančių tiekimo grandinių bei brangstančių veiklos kaštų, taip pat karo Ukrainoje pasekmių, visose trijose Baltijos šalyse „Longo Group“ didino apyvartą ir generavo pelną. Toks rezultatas pasiektas aktyviai skaitmenizuojant procesus, kai pirkėjams atsirado galimybė automobilį įsigyti internetu be fizinio kontakto, taip pat nuolatos plečiant siūlomų naudotų automobilių asortimentą ir išleidžiant obligacijas, įtrauktas į „Nasdaq Riga Baltic First North“ obligacijų sąrašą“, – sako „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.

Grupės šešių mėnesių apyvarta šiemet siekė 24 mln. eurų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šiemet apyvartos augimas siekė 84 proc. Lietuvoje veikiančios grupės įmonės „Longo LT“ apyvartos augimas taip pat buvo rekordinis – siekė 13,6 mln. eurų, tai yra 86 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasak jo, obligacijų emisija leido pritraukti papildomų lėšų įmonės plėtrai. „Metų pradžioje atidarėme naują klientų aptarnavimo centrą Panevėžyje, kur integravome rinkoje visiškai naują paslaugą, kai žmogus automobilį bandomajam važiavimui gali užsisakyti iš bet kurios šalies, kur veikia „Longo“ atstovybės. Matome, kad toks sprendimas pasiteisino, nes žmonėms atsivėrė galimybės rinktis automobilį iš itin plataus asortimento, nepaisant jų gyvenamosios vietos“, – aiškina P. Valiukėnas.

„Longo LT“ vadovas sako, kad naudotų automobilių rinka keičiasi iš esmės – čia nebegalioja senos taisyklės. „Žmonės vis dažniau renkasi sertifikuotus automobilių pardavėjus, kurie gali pasiūlyti tai, ko nesiūlo pardavėjai turgaus aikštėse. Tai automobilio istorijos sertifikatas, ridos pažyma, garantija, pirkimo-pardavimo sutartis bei kvitas ar sąskaita-faktūra“, – vardija P. Valiukėnas.

Jis priduria, kad inovacijos ir skaitmenizacija išlieka raktais į sėkmę, nes nuo 2021 metų stebimas nuoseklus fizinio pirkėjų srautų mažėjimas ir priešingai – automobilio įsigijimo internetų augimas. „Šiuo metu daugiau nei 40 proc. visų grupės automobilių yra parduodami internetu“, – sako P. Valiukėnas ir pažymi, kad iki metų galo automobilio pirkimas internetu bus pilnai skaitmenizuotas – visus reikalingus dokumentus bus galima pasirašyti per nuotolį, automobilį pristatant prie namų durų.

„Taip tikimės dar labiau išplėsti klientų ratą, nes automobilio pirkimas taps toks pat patogus ir patikimas, kaip apsipirkimas internetinėje maisto prekių parduotuvėje“, – teigia jis.

Šiuo metu Lietuva yra didžiausia „Longo Group“ rinka, tačiau jau metų pabaigoje planuojama steigti atstovybę Lenkijoje. Lietuvoje „Longo LT“ klientų aptarnavimo centrai veikia Vilniuje ir Panevėžyje. Pavenėžio mieste taip pat veikia automobilių aptarnavimo servisas.

Apie "Longo Group"

"Longo Group" AS yra sparčiausiai auganti naudotų automobilių prekybos grupė Baltijos šalyse, kurios obligacijos įtrauktos į „Nasdaq Riga Baltic First North“ obligacijų sąrašą. Grupė veikia nuo 2018 metų ir savo veikloje vykdo viso ciklo naudotų automobilių pirkimo ir pardavimo procesus. Automobiliai perkami per filialus Olandijoje, Belgijoje ir Vokietijoje, o transporto priemonių apžiūra, kokybės užtikrinimas, pardavimas akis į akį ar internetu bei garantinis aptarnavimas vyksta Baltijos šalyse. Bendrovės parduota naudotų automobilių per mėnesį daugiau nei dvigubai viršija kitų sektoriaus žaidėjų parduodamų vienetų skaičių – nuo ​​įmonės įkūrimo klientams parduota daugiau nei 10 tūkst. Įmonė siūlo skaidrias ir patikimas naudotų automobilių pirkimo, pardavimo ir finansavimo paslaugas. Bendra automobilių pasiūla Baltijos šalyse yra daugiau negu 1000. Visoms parduodamoms transporto priemonėms suteikiama dviejų mėnesių arba 3000 km garantija.

Jei galime Jums padėti bet kuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!