1. Turėtumėte kaip įmanoma greičiau susisiekti su mūsų pardavimų specialistu, paskambindami numeriu 52030012 arba elektroniniu paštu garantija@longo.lt;
2. Pasikalbėję su mūsų pardavimų specialistu, kaip įmanoma greičiau atvarykite automobilį į „Longo“ pardavimų vietą;
3. Atidavus automobilį, bus surašyta ataskaita apie trūkumus ir jūsų automobilis bus išsiųstas atlikti diagnostikai;
4. Turėdami diagnostinius duomenis priimsime sprendimą dėl geriausio būdo sutaisyti automobilį pagal garantijos sąlygas;
5. Automobilio garantinio taisymo laikotarpiui įtakos gali turėti dalių įsigijimas ir pakeitimas, kai to reikia;
6. Mes jums pranešime apie aptarnavimo eigą bei numatomą jūsų automobilio grąžinimo datą;
7. Automobilį sėkmingai sutaisius, galėsite jį pasiimti iš „Longo“ prekybos vietos.