Ford Focus

Ford Focus - tai kompaktiškas, bet tuo pačiu erdvus šeimos automobilis už patrauklią kainą, kuris nevargins Jūsų ilgose kelionėse.

https://images.prismic.io/longo-lt/96b622d6-ea9a-4586-b267-7eda0bc2945c_mfjlp1dr2zkpl5c8uqus.jpg?auto=compress,format

Pliusai

Puikus išorės dizainas

Smagus vairuoti

Ekonomiški varikliai

Minusai

Maža bagažinė

Prasta informacinė sistema

Nuobodus interjero dizainas

Ford Focus video apžvalga

Apie Ford Focus

Ford Focus - tai kompaktiškų automobilių klasei priklausantis automobilis, kurį 1998 metais pristatė automobilių gamintojas Ford. Focus modelis pakeitė daug populiarumo sulaukusi Ford Escort modelį. Šiuo metu yra pristatytos 4 kartos, šiandien apžvelgiame trečiąją kartą.

Ford Focus buvo gaminami universalo, hečbeko ir sedano kėbulo tipuose. Senesnėse kartose buvo galima rasti 2 durų hečbeko ir kabrioleto kėbulų tipus.

Ford Focus mums siūlo tokius apdailos lygius: Style, Zetec, Zetec Plus, Titanium, St-Line ir kiti.

Ford Focus varikliai

Ford Focus jums siūlo benzininius variklius nuo 1.0 l iki 2.0 litro darbinio tūrio variklius, kurių galia svyruoja nuo 74 kW iki ST-Line versijos, kuri turi 184 kW. Ir taip pat turime dyzelinius variklius nuo 1.6 l iki 2.0 litro darbinio tūrio, kurie generuoja nuo 70 kW iki 120 kW.

Longo klientų populiariausi variklių pasirinkimai:

- Dyzelinis 1.6 l, 77 kW

- Benzininiai 1.0 l, 92 kW

Ford Focus eksterjeras

Standartinėje įrangoje Ford buvo išleidžiamas su skardiniais ratlankiais, tačiau gausesnėje įrangoje galite gauti net iki 18 colių lengvojo lydinio ratlankius. Trečioji karta turi gerokai išraiškingesnes kėbulo linijas nei ankstesnės kartos, o šioji karta sulaukė atnaujinimo 2014 metais ir gavo daugiau sportiškumo suteikiančius žibintus.

Ford Focus interjeras

Automobilio interjere vyrauja ganėtinai keistas dizainas, bei naudojamos kietos plastmasės apdailoms, kas atrodo ganėtinai pigiai. Automobilyje randamos gan didelės ventiliacinės angos, bei viršutinė panelės dalis yra labiau išlenkta arčiau vairuotojo. Mygtukų gausa interjere yra ganetinai paini, ypatingai vairuojant automobilį, todėl prie valdymo teks priprasti.

Kalbant apie sėdynes ir jų reguliavimo padėtis, patogia pozicija tikrai galime atrasti, tačiau mūsų nuomone atlošo kampo reguliavimas šiek kiek keblokas.

Sėdynes buvo galima rasti įvairiu tipų nuo paprastų medžiaginių iki pilnai odinių sėdynių su šildymo funkcija. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad ne visose versijose buvo galima gauti porankį. Daiktadėžė įprastoje vietoje galėtų būti didesnė, tačiau durų kišenės yra pakankamo dydžio.

Multimedija

Standartinėje įrangoje Ford montavo 4.2 colio multimedija, tačiau pasirinkus gausenę įrangą gausite net 8 colių multimedijos ekraną, bei palydovinę navigaciją. Multimedijos ekrano dydis priklauso nuo esamo apdailos lygio, gausesnėje įrangoje siūlomas 8 colių multimedijos ekranas ir palydovinė navigaciją, tačiau informacinė sistema ganetinai paini ir gali tekti gerokai įprasti prie jos naudojimo.

Erdvė automobilyje

Automobilio galinėje dalyje yra kur kas mažiau vietos lyginant su konkurentais. Tačiau reikia nepamiršti ir to, kad tai yra kompaktinės klasės automobilis. Aukštesnio ūgio keleiviamas galinėje automobilio dalyje galvai vietos yra ganėtinai mažai.

Kalbant apie sėdėjimo pozicija priekyje, erdvės yra pakankamai tiek kojoms tiek galvai, kaip tokio dydžio automobiliui, tad net ir aukšto ūgio vairuotojai suras sau tinkamą poziciją.

Kalbant apie bagažine Ford Focus siūlo kiek mažesnę talpą lyginant su konkurentais. Kaip pavyzdys mūsų apžvelgiamas automobilis universalo tipo kėbule turi 490 litrų bagažinę, kurios talpą galima pasididinti atlenkus galines sėdynes iki 1516 litrų. Konkurento VW Golf universalo kėbule talpa šimtu litrų didesnė.

Ford Focus kelyje

Automobilis pakankamai manevringas ir smagus vairuoti, tačiau važiuojant didesniu greičiu girdimas gan didelis triukšmas iš lauko, todėl garso izoliacija galėtų būti ir geresnė.

Pakaba minškta, gerai sugerianti net ir didesnius kelio nelygumus, tačiau pataikius į gylesnį nelygumą ar kokią nors duobę labai girdisi pakabos darbas.

Pavarų dėžė

Šiuose modeliuose buvo montuojamos 6 pavarų mechaninės, bei 6 pavarų automatinės greičių dėžės.

Kelio matomumas

Automobilis turi akląją zoną priekinėje automobilio dalyje. Šią zoną kai kurie konkurentai išsprendė pridėdami maža stikla. Hečbeko versijoje matomumas pro galini stiklą kiek prastas dėl ganetinai mažo galinio stiklo ir plačių galinių statramščių.

Degalų sąnaudos

Vidutinės degalų sanaudos priklauso nuo jūsų pasirinkto variklio ir pavarų dėžės tipo, bei vairavimo stiliaus.

Tačiau mūsų bandomas automobilis turi 1.6 l dyzelinį variklį, kuris generuoja 77 kW, kuro sąnaudos buvo deklaruojamos 5.4 l / 100 km vairuojant tiek mieste tiek užmiestyje.

Surask savo sekantį automobilį.

Panašių automobilių apžvalgos

Jei galime Jums padėti bet kuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!