Opel Zafira

Opel Zafira - tai praktiškas ir didelis šeimos automobilis puikiai tinkantis ilgoms šeimos kelionėms.

https://images.prismic.io/longo-lt/ee351255-af39-4a60-b777-7b7fe86a26fb_00000000000000.jpg?auto=compress,format

Pliusai

Puiki garso izoliacija

Praktiškas salonas

Patikima važiuoklė

Minusai

Prasta standartinė įranga

Salono detalės galėtų būti kokybiškesnės

Važiuojant nelygiu keliu girdima dirbanti važiuoklė

Opel Zafira video apžvalga

Apie Opel Zafira

Opel Zafira - tai vienatūrio kėbulo tipą turintis praktiškas automobilis, kuris pasirodė 1999 metais, tais pačiais metais šis automobilis Europoje buvo pripažintas metų automobiliu. Tai buvo pirmasis modelis pristatęs 7 sėdimąsias vietas kompaktiškame vienatūryje.

Šis modelis buvo gaminamas ant Opel Astra platformos ir jo buvo išleistos 3 kartos, ši apžvelgiama karta yra trečioji. Opel Zafira Tourer buvo galima rasti tik vienatūrio tipo kėbule.

Opel pasiūlė net 8 apdailos lygius - Design, Energy, SE, SRi, SRi-Nev, Tech Line, Elite ir Elite-Nev.

Opel Zafira varikliai

Opel Zafira Jums gali pasiūlyti bezininius variklius nuo 1.4 litro iki 1.8 litro darbinio tūrio variklius, kurių galia svyruoja nuo 85 kW iki 147 kW. Ir taip pat dyzelinius variklius, kurių darbinį tūrį randame nuo 1.6 litro iki 2.0 litro ir kurių galia svyruoja nuo 88 kW iki 125 kW.

Longo vartotojų populiariausi variklių pasirinkimai:

- Benzininis 1.4 l, 88 kW

- Dyzelinis 1.6 l, 99 kW

Opel Zafira įrengimas

Išorės apdaila

Net ir standarinėje įrangoje Opel Jums siūlo R17 lengvojo lydinio ratlankius. Trečioji karta buvo pradėta gaminti 2011 metais, o 2016 metais buvo atnaujinta. Atnaujintas modelis gavo kiek dailesnes kėbulo linijas, dailesnius priekinius žibintus, bei atnaujintą interjerą.

Opel Zafira salonas

Kalbant apie medžiagas salone, Opel nepasiūlys jums aukščiausios klasės medžiagų, tačiau viršutinėje panelės dalyje galime rasti panaudotos minkštos medžiagos. Visgi salonas neatrodo taip šiuolaikiškai, kokį gali pasiūlyti konkurentai kaip VW Touran.

Opel Zafira sėdynes ir jų reguliavimo padėčiai patogia pozicija tikrai galime atrasti, tačiau manome, jog atlošo kampo reguliavimas kiek sudėtingesnis. Sėdynes buvo galima rasti įvairių tipų nuo paprastų medžiaginių iki pilnai odinių sėdynių su šildymo funkcija.

Multimedija

Multimedijos sistema montuojama tokia pati kaip ir Opel Astra modelyje, kuri turi 8 coliu lietimui jautrų ekraną.  Ši sistema nėra tokia patraukli, kaip konkurentų VW ar Seat modeliuose, tačiau kur kas puikesnė nei Ford sync 3. Na ir žinoma rasite tokias funkcijas kaip AppleCarPlay ar AndroidAuto norintiems prisijungti savo mobilujį įrenginį.

Erdvė automobilyje

Vietos tiek kojoms tiek galvai tikrai pakaks galinėje automobilio dalyje, tačiau kalbant apie paskutinę sėdynių eilę bagžinėje, ten įsitaisyti nebus taip paprasta suaugusiam žmogui, tačiau nedideliam vaikui vietos pakankamai.

Kalbant apie sedėjimo pozicija priekyje, erdvės yra tikrai daug tiek kojoms tiek galvai, tad net ir aukšto ūgio vairuotojai suras sau tinkamą poziciją.

Talpa bagažinėje

Bagažinė didelė ir puikiai išplanuota, turi lygų slenkstuką, todėl daiktus įdėti bus tikrai patogu. Taip pat bagažinėje randama dėtuvė bagažinės uždangalui, kas yra praktiška ir patogu. Na ir žinoma rasite sulankstoma eilę sėdynių, o norintys pasididinti bagažinės tūrį, galite atlenkti ir antrąją sėdynių eilę. Bagažinė nėra pati talpiausia iš to ką gali pasiūlyti konkurentai, tačiau su atlenktomis penkiomis sedynėmis bagažinės tūris siekia 710 litrų.

Opel Zafira kelyje

Pirmas įspūdis vairuojant automobilį tikrai yra neblogas, lyginant su ankstesnėmis kartomis. Būtent šios kartos Zafira manome, jog stipriai patobulėjo ties garso izoliacija, kadangi net važiuojant didesniu greičiu nesigirdi didelio kelio triukšmo. Tai privalumas, kurio dėka automobilis jūsų nevargins net ir ilgesnėse kelionėse. Tačiau pasirinkus dyzelinį variklį turinčia versiją, variklio darbas pakankamai garsus važiuojant didesniu greičiu.

Pakaba minškta, gerai sugerianti net ir didesnius kelio nelygumus, tačiau pataikius į gylesnį nelygumą labai girdisi pakabos darbas.

Kelio matomumas

Kalbant apie matomumą iš priekio ir šonų vaizdas puikus, dėl ganetinai siaurų statramsčių, tačiau kalbant apie galinę dalį galiniai statramščiai yra pakankamai platūs, tad siūlyčiau renkantis automobilį atkreipti dėmesį į versijas su galine vaizdo kamera.

Pavarų dėžė

Šiuose modeliuose buvo montuojamos 6 pavarų mechaninės, bei 6 pavarų automatinės greičių dėžės.

Degalų sąnaudos

Vidutinės degalų sanaudos priklauso nuo jūsų pasirinkto variklio ir pavarų dėžės tipo, bei vairavimo stiliaus. Tačiau mūsų bandomas automobilis turi 1.4 l benzininį variklį, kuris generuoja 103 kW, o prietaisų skydelis mums parodė vidutinės degalų sąnaudas - 7.3 l / 100 km.

Surask savo sekantį automobilį.

Panašių automobilių apžvalgos

Jei galime Jums padėti bet kuriame etape, nedvejodami susisiekite su mumis!